Ceva nu functioneaza?

Mai intai, te rugam sa verifici mai jos cele mai comune intrebari de suport tehnic intalnite 
la instalarea si rularea programului.

Situatia

Solutia

+

Problema
  • Eroarea apare in procesul de instalare si este generata de o lipsa de permisiuni pe partitia in care este instalat sistemul de operare.
Rezolvare
  • Inchideti kit-ul de instalare si apoi il deschideti cu drepturi de administrator (click dreapta – “Run as administrator”).
  • Alegeti o alta partitie in care sa instalati programul, fiind atenti sa ii creeati si un folder in care se va instala.

+

Problema
  • Aveti instalata o versiune de Java cu probleme, care cauzeaza o incarcare foarte inceata a tuturor programelor care folosesc Java (de exemplu: 8_77, 8_91, 101, 111).
Rezolvare
  • Dezinstalati versiunea curenta de Java si instalati ultima versiune: descarca pentru Windows sau descarca pentru Mac OS.

+

Problema
  • Accesati executabilul de pe desktop cu dublu click, apare ca se incarca pentru cateva secunde apoi dispare, fara sa dea un mesaj de eroare.
Rezolvare
  • Rulati aplicatia de pe desktop cu drepturi de administrator (click dreapta -> “Run as administrator”).
  • Pentru a seta permanent rularea cu drepturi de administrator, dati click dreapta pe iconita – “Properties” – “Advanced” – Bifati “Run as administrator” si aplicati.

+

Problema
  • Unele fisiere de configurare eDevize au ramas inca in sistem, setarile de securitate de pe calculatorul dumneavoastra nu au permis utilitarului de dezinstalare sa stearga fisierele.
Rezolvare
  • Pentru a putea reinstala eDevize, stergeti:
    • fisierul    C:\ProgramData\edevize.ini
    • directorul C:\ProgramData\eDevize

Important: Directorul „ProgramData” s-ar putea sa fie ascuns in sistemul dumneavoastra de operare. Pentru a-l vedea, ar trebui sa bifati in Windows Explorer optiunea de afisare fisiere ascunse sau sa introduceti direct „C:\ProgramData” in bara de cale a exploratorului de fisiere windows.

+

Problema
  • La crearea folderul-ului in care salvati lucrarile realizate in program, eDevize intampina o problema la setarile de permisiuni.
Rezolvare
  • Intrati in folderul de instalare eDevize si deschideti fisierul “installation.properties” cu Notepad/Wordpad.
  • Modificati adresa ultimului rand (DATA_DIR) cu o noua adresa care, ideal, este pe alta partitie (de exemplu, putem scrie D://Date_eDevize – cu dublu slash).
  • In cazul in care deja ati lucrat in program inainte si aveti niste investitii salvate:
    • Intrati la adresa implicita de salvare (C:\Users\Numele_Userului\AppData\Roaming\eDevize) si copiati elementele din folderul eDevize in folderul D:\Date_eDevize.

Pentru informatii suplimentare, puteti consulta si urmatoarele surse:

Contacteaza-ne si vom fi bucurosi sa te asistam in gasirea solutiei.